Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Πατάτες και ντομάτες. (Ιανουάριος-Απρίλιος 2014)

Δεν δημοσιεύω πολύ στο blog γιατί απλά βαριέμαι. Θα προσπαθώ όμως να ανεβάζω πιο συχνά ρε παιδί μου.
Ταινίες που είδα πρόσφατα, απλά. Χωρίς πολλά λόγια. Λίγα και απλά.

NYMPOMANIAC. PART 1 & 2 [4/5]
Αν είσαι φαν του Τριερ ναι θα περιμένεις μια πολύ καλή ταινία. Αν όχι τότε καλύτερα να μην μπεις στο κόπο. Έχει γυμνό, αλλά πίστεψε με δεν είναι το γυμνό που ΣΟΚΑΡΕΙ. Γαμάει από κει που δεν το περιμένεις.
Nymphomaniac: Volume I

Enemy [3,5/5]
Ξέρεις είναι από αυτές τις ταινίες που στο τέλος είσαι σε φάση, ποοοο αυτό θέλει ανάλυση. Άντε τώρα να μιλάω με άλλους τύπους που έχουν δει την ταινία σε φόρουμς (Donnie Darko εποχές!!!)
Enemy

Δικός της [4,5/5]
Όχι δεν είμαι χίπστερ του κερατά. Απλώς είναι ταινιάρα που να πάρει ο διάβολος. Χοακίν είσαι ηθοποιάρα αγόρι μου. Ναι σε χαίρεται η μανούλα σου.



Don Jon [2/5]
Καλή ταινιούλα μωρέ, αλλά είναι λίγο φάση 500 days of summer με λίγο τσόντα μέσα αλλά ΟΚ.


The Wolf of Wall Street [4,5/5]
Ναι, είναι ταινιάρα, 3 ώρες απόλυτης διασκέδασης. Leo που το έκρυβες τόσο ταλέντο;


Grand Piano [3/5]
Αν μου το χάλασε λίγο το φινάλε, η ταινία βλέπεται ευχάριστα. Με καλές δόσης σασπένς και καλή δράση δωματίου, αλλά δεν νομίζω πως θα χονέψω ποτέ τον τύπο που έπαιζε τον Φρόντο στο LOTR βαριέμαι να το googlaρω κιόλας, ΦΑΝΤΑΣΟΥ.


The Grand Budapest Hotel [4/5]
Μάλλον είναι η ταινία της χρονιάς. Wes Anderson είσαι απο τους αγαπημένους μου και κανένας δεν μου αλλάζει την γνώμη.



Ανυπόφοροι γείτονες [3/5]
Ξέρεις τώρα καφρίλα μέχρι τέλους. Γελάς. Γελάς. Γελάς.




1 σχόλιο:

  1. Με αναγκάζεις διαρκώς να μεγαλώνω την λίστα ταινιών-to-watch.... Πάντα η πιο αξιόπιστη πηγή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή