Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Οι καλύτερες ταινίες του 2013

10. Star Trek Into Darkness
Ο JJ Abrams είναι geek μέχρι το κόκκαλο.  ευχαριστώ που υπάρχεις. 


9. Kick Ass 2 
Η πιο διασκεδαστική ταινία της χρονιάς. Γαμάει και δέρνει λέμε!!


8. Το Κάλεσμα.
Είναι σίγουρα από τα πιο έξυπνα και ολοκληρωμένα ψυχολογικά θρίλερ των τελευταίων ετών.
 
07. Would you rather
Δεν υπάρχει γιατί, δεν υπάρχει γιατί. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑΙΝΙΑΡΑ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ ΜΕ ΑΥΤΗΝ. Jeffrey Combs υποκλίνομαι.


06. Pacific Rim.
Γιατί είναι Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο ρε μουνιά.


05. Gravity.
Πέρα απο το ΄΄Αμερικάνικο κλισέ΄΄ αλλά και το ΄΄έπρεπε να το δώ ρε γαμώτι μου σε 3D΄΄ είναι μια ταινία πολύ καλή απο θέματα εικόνας και πρωτότυπου σεναρίου.


04. Prisoners.
Ξεχασε τα όλα και μείνε με τον στόμα ανοιχτό. Τέλος.



03. The worlds end
Μια κωμωδία πρωτότυπη με γαμάτους χαρακτήρες ηθοποιούς τα ΠΑΝΤΑ. Είναι μια ταινία με λίγα λόγια που σέβεται τον εαυτό της.
The World's End

02. Frozen.
Yes ma friend. Βλέποντας αυτή την ταινία μου ήρθαν στο μυαλό μου παλιές κλασσικές ταινίες τις Disney. Χειροκρότημα κλαψ κλαψ και μπουρου μπούρου, Α έχει και ωραία τραγουδάκια.


01. Stoker.
 Είναι η ταινία που αν ζούσε ο Άλφρεντ Χιτσκόκ θα υποκλινόταν. Το ίδιο και εγώ.

Whatever. Αντε και του χρόνου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου